H&M otwiera pierwszy shop-in-shop w prestiżowym domu towarowym Galeries Lafayette Haussmann w Paryżu. Na piątym piętrze, w dziale dziecięcym, prezentuje swoją premium linię „H&M Adorables” – kolekc...
Kultowy Volkswagen Transporter T61 powraca w nowym wydaniu, zachwycając zarówno wiernych fanów marki, jak i nowych klientów poszukujących niezawodnego pojazdu dostawczego. Nowa generacja tego legen...
W październiku Katowice ponownie staną się polskim centrum debat o klimacie. Podczas PRECOP 2025 eksperci, przedstawiciele rządu, biznesu i nauki przygotują się do szczytu klimatycznego COP30. Tego...
Wkrótce karty żywieniowe – w tym Pluxee Lunch – będą działać wyłącznie w partnerskiej sieci punktów posiadających odpowiednie kody MID/MCC i podpisaną umowę z wydawcą. To efekt oficjalnego zatwierd...
Bony turystyczne w Polsce oferują rabaty dla turystów planujących wakacje na obszarze naszego kraju. Stanowią one jednocześnie formę wsparcia finansowego dla krajowej branży turystycznej. Bony tur...
Moda cyrkularna w Polsce dynamicznie rośnie, a second-handy przestają być niszą. – Dziś już 70 proc. Polaków kupuje odzież z drugiego obiegu, a 36 proc. robi to regularnie – mówi Piotr Malinowski, ...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka Mrągowska, startuje z nową kampanią marketingową. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie nie tylko do dotychczasowej ...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył właśnie Danio Skyr w formie pitnej. Wejście do nowego segmentu to odpowiedź firmy na rosnące potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o włączanie do ...