Pojawienie się na rynku Generacji Z jako kluczowej grupy konsumentów oznacza, że sektor FMCG nie może dłużej ignorować kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem. Młodzi "żądają" od marek zaangaż...
Wystrzeliły ceny żywności, wody, worków z piaskiem, kaloszy, a nawet urządzeń służących do osuszania zalanych domów i mieszkań - ruszyła powodziowa spekulacja - czytamy "Gazecie Wyborczej".
Czekamy na zgłoszenia najciekawszych oraz najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także lokalnością i są przeznaczone na rynek detaliczny oraz HoReCa.
W zeszłym tygodniu Lidl wprowadził na rynek nowe opakowania napojów bezalkoholowych marki Freeway. Eksperci twierdzą, że projekt „w dużym stopniu nawiązuje” do Coca-Coli, ale dodają też, że „dokład...
W związku z nadzwyczajną sytuacją na terenach objętych powodzią apeluję do pracodawców, by niezależnie od treści przepisów ustawy powodziowej i prawa pracy, w relacji z pracownikami byli elastyczni...
• Wartość polskiego rynku FMCG w Q2 2024 roku wyniosła 73,4 miliarda złotych, co stanowi wzrost o 5,2% rdr. Największy przyrost odnotowały lody (+24 proc.) oraz artykuły do pielęgnacji ciała (+11,9%).
Planowana przez Ministerstwo Finansów podwyżka podatku akcyzowego na wyroby tytoniowe może doprowadzić do zaprzestania uprawy tytoniu w Polsce - uważa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w stanowi...