Downsizing (zwany też "shrinkflacją") zaczyna sięgać również rynku alkoholi. Nowe butelki popularnych "małpek" są mniejsze o 10 ml, ale kosztują tyle samo. To jednak nie wszystko – producenci "oszc...
Scallier, poznańska firma działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce i w Rumunii, rozbudowuje struktury zarządcze w ramach działalności na terenie kraju. Od połowy kwietnia br. dział...
Bartosz Olejarski został powołany 1 kwietnia 2025 r. na stanowisko dyrektora handlowego na Polskę i kraje bałtyckie (Estonia, Łotwa, Litwa) w Kenvue, producenta takich marek jak Nicorette, Neutroge...
Smart Park Poland, inwestor w segmencie nowoczesnych parków handlowych, uzyskał właśnie pozwolenie na budowę dla projektu Smart Park Wrocław, który powstanie na rozwijającym się Osiedlu Złotniki.
Mimo wzrostu przychodów w 2024 roku, sieć sklepów Stokrotka zmaga się z presją kosztową i agresywną konkurencją. Spółka intensyfikuje działania oszczędnościowe, renegocjuje czynsze i ogranicza wyda...
Mimo wzrostu przychodów w 2024 roku, sieć sklepów Stokrotka zmaga się z presją kosztową i agresywną konkurencją. Spółka intensyfikuje działania oszczędnościowe, renegocjuje czynsze i ogranicza wyda...
Francuski gigant handlu detalicznego Carrefour rozważa sprzedaż swoich operacji we Włoszech. Trwają nieformalne rozmowy z europejskimi konkurentami – m.in. Lidlem, Esselungą i Conadem. Straty, spad...
Zakupy Polaków przechodzą cichą rewolucję – sklepy convenience i hipermarkety notują największy wzrost wizyt, podczas gdy dyskonty i supermarkety tracą klientów. Największym wygranym zmian w stylu ...