Odido oferuje model franczyzy, którego założeniem jest zachowanie niezależności biznesu prowadzonego franczyzobiorcę. Artur Bogusiewicz, właściciel sklepu Odido w Jachrance pod Warszawą, opowiada o...
Promocja alkoholu w przyjętej przez sieci dyskontów formie może stanowić zakazaną prawnie promocję napojów alkoholowych - stwierdza Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Gazeta.pl podaje, że urz...
Comperia.pl sprzedała serwis Telepolis.pl za 9,6 mln zł. Nowym właścicielem portalu technologicznego została spółka Online Venture Sebastiana Felknera, do której należą też serwisy Meczyki.pl i PPE...
Carrefour rozpoczyna w belgijskich hipermarketach promocję „wózek-niespodzianka”, w ramach której konsumenci mogą kupić koszyk zakupowy z nieznaną zawartością za jedną trzecią jego rzeczywistej war...
Grzegorz Pietrykowski, head of sales force traders, Makro Polska w rozmowie z Edytą Kochlewską mówi o wykorzystaniu potencjału lokalizacji, otwarciu na zmianę, przewadze miękkiej franczyzy i wsparc...
Ile potrzebujemy pieniędzy, aby w 2024 r. zrobić w hipermarkecie duże spożywcze zakupy? Średnio 370 zł. Ile musieliśmy przygotować pieniędzy na takie zakupy 10 lat temu? Średnio 250 zł.
W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz” Lubella ponownie zwraca uwagę, że z makaronem można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Tym razem marka inspiruje do oszc...
Ponad 19 tys. m² powierzchni, 14 000 miejsc paletowych, 200 nowych miejsc pracy i łatwiejszy dostęp do pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego dla klientów gastronomicznych z południowej Po...
Grupa Żabka otrzymała zgodę rumuńskiego UOKIK-u na przejęcie większościowych udziałów DRIM Daniel Distributie. W wyniku tej decyzji, 29 lutego br. Grupa Żabka spełniła wszelkie wymogi regulacyjne i...