– Rok 2023 przeniósł kolejny, istotny wzrost naszych obrotów. Przekroczenie progu 10 mld zł jest ważnym i symbolicznym momentem, ale tylko etapem na drodze dalszego budowania masy krytycznej dla si...
System kaucyjny w Polsce czeka na wdrożenie. Sieć Lidl od 2 lat testuje butelkomaty w swoich sklepach. Ostatnio detalista zwiększył liczbę automatów do 30.
Z początkiem marca 2024 r. do EY Polska dołączył nowy partner – Rafał Reif. Będzie odpowiedzialny za rozwój sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego (CPR) w EY Polska oraz wzmocnienie ...
Wczoraj pod jednym z franczyzowych sklepów Żabka przy ulicy Puławskiej w Warszawie doszło do demonstracji zorganizowanej przez Związek Syndykalistów Polski. Protestujący domagali się przestrzegania...
W lutym sieć Biedronka ruszyła z akcją "Szczęśliwe paragony". Można było dostać 800 zł na kolejne zakupy w sklepach sieci. Teraz starują "Szczęśliwe Wielkanocne Paragony". Nagroda? 1000 zł w formie...
Moc przekazu w 4 słowach. “Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jak...
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Po grudniowym szczycie zakupowym większość czołowych platform e-commerce zanotowała spadki odwiedzalności. Mocno wzrosły za to wyniki Shein i Temu, tę drugą platformę dzieli już tylko 3,7 mln użytk...