W lutym sieć Biedronka ruszyła z akcją "Szczęśliwe paragony". Można było dostać 800 zł na kolejne zakupy w sklepach sieci. Teraz starują "Szczęśliwe Wielkanocne Paragony". Nagroda? 1000 zł w formie...
Chińska aplikacja sprzedażowa Temu zachęca swoich klientów do zakupów hasłem „Kupuj jak miliarder”. Jest w tym pewien haczyk: w przeszłości często pojawiały się krytyczne uwagi dotyczące złej jakoś...
Grupa Raben podsumowała rok 2023. Upłynął on w pod znakiem umacniania się na dotychczasowych rynkach poprzez budowę nowych obiektów oraz rozbudowę istniejących, rozwój połączeń międzynarodowych, a ...
Spółka Barbora Polska, która świadczy usługi dostawy zakupów spożywczych na terenie Trójmiasta, Warszawy, Katowic i Łodzi, kończy działalność. Usługi e-sklepu będą dostępne do 3 marca 2024 r. Obecn...
Marcin Hadaj, przez ostatnie blisko 4 lata menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i relacji z mediami w sieci Biedronka został dyrektorem ds. komunikacji Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Chińska aplikacja sprzedażowa Temu zachęca swoich klientów do zakupów hasłem „Kupuj jak miliarder”. Jest w tym pewien haczyk: w przeszłości często pojawiały się krytyczne uwagi dotyczące złej jakoś...
Chińska aplikacja sprzedażowa Temu zachęca swoich klientów do zakupów hasłem „Kupuj jak miliarder”. Jest w tym pewien haczyk: w przeszłości często pojawiały się krytyczne uwagi dotyczące złej jakoś...
Chińska aplikacja sprzedażowa Temu zachęca swoich klientów do zakupów hasłem „Kupuj jak miliarder”. Jest w tym pewien haczyk: w przeszłości często pojawiały się krytyczne uwagi dotyczące złej jakoś...