Sieć Auchan uruchomiła pierwszą na polskim rynku detalicznym ekologiczną wiatę parkingową typu carport. Zasilana jest ona energią z modułów fotowoltaicznych o mocy ponad 200 MWh rocznie i dysponuje...
W Danii sieć dyskontów spożywczych Netto rozpoczęła w czwartek oznaczanie europejskich produktów za pomocą gwiazdki. Inicjatywa ma pomóc w wyborze klientom, którzy bojkotują towary z USA. W polskic...
W Danii sieć dyskontów spożywczych Netto rozpoczęła w czwartek oznaczanie europejskich produktów za pomocą gwiazdki. Inicjatywa ma pomóc w wyborze klientom, którzy bojkotują towary z USA. W polskic...
Rząd wprowadza radykalne zmiany – zakaz sprzedaży nieuregulowanych wyrobów nikotynowych, blokada e-papierosów dla niepełnoletnich i wyższe podatki na całą branżę. Tytoniowy lobbing jednak nie odpus...
Konkurs Piórko Biedronki nie tylko otwiera drzwi do świata literatury dziecięcej, ale także oferuje jedną z najwyższych nagród finansowych na polskim rynku literackim. Zwycięzcy obu etapów – autor ...
W Ciechanowie otarto park handlowy spod szyldu Vendo Park, zrealizowany przez Trei Real Estate Poland. Oferuje on ponad 4300 mkw. powierzchni najmu, na której operują takie sklepy, jak Rossmann, TE...
W Ciechanowie otarto park handlowy spod szyldu Vendo Park, zrealizowany przez Trei Real Estate Poland. Oferuje on ponad 4300 mkw. powierzchni najmu, na której operują takie sklepy, jak Rossmann, TE...
Cityboard Digital ruszył z kampanią reklamową dla marki Mooroz – producenta produktów mrożonych. Agencja jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, strategię i zakup mediów.