Cityboard Digital ruszył z kampanią reklamową dla marki Mooroz – producenta produktów mrożonych. Agencja jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, strategię i zakup mediów.
Budowa Wilanów Park – galerii handlowej w tej części Warszawy z dwuhektarowym parkiem – staje się coraz bardziej realna. Inwestycja planowana na jest na koniec 2028 roku. Ceetrus i Apsys stworzyły ...
Narastający konflikt między siecią Carrefour a franczyzobiorcami we Francji budzi obawy inwestorów. Organizacja AFC, zrzeszająca 260 sklepów, stworzyła alternatywną sieć zakupową, co może podważyć ...
Oznaczanie towarów, które zdrożały z powodu wojny celnej z USA, staje się kolejnym elementem „Buy Canadian” poza kupowaniem kanadyjskiej żywności przez klientów i wyraźnym oznaczaniem przez sklepy ...
Opublikowano jednolity tekst ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta. Nowe przepisy precyzują zasady dotyczące zakazu handlu, wyjątki od niego oraz kary dla przedsiębiorców naruszających ...
Osoby, które chcą prowadzić sklep pod szyldem Żabki w Warszawie zachęcani są przychodami na poziomie 32 tys. zł miesięcznie. To o 4 tys. zł więcej niż w 2024 roku. W pozostałych miastach Polski ofe...