Żabka Nano, której misją jest upraszczanie zakupów dzięki technologiom, zaplanowała kilka otwarć na ten rok. Firma podkreśla, że "przewiduje kilka otwarć sklepów, ale dopuszcza również zmianę umiej...
Czekolada z kremem pistacjowym i ciastem kataifi stała się obiektem pożądania dla wielu miłośników słodkości. To skłoniło sieć Auchan do zastosowania nietypowych środków ostrożności. W wielu sklepa...
Branża produktów szybkozbywalnych FMCG dokonuje ponownej oceny swoich strategii programów lojalnościowych, ponieważ tradycyjne modele mają trudności ze zwiększeniem zaangażowania klientów. Aby osią...
Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Fundacja Pro-Test tym razem do laboratorium oddała czerwoną paprykę z Lidla i Biedronki. Co dokładnie wykryto i jaki to ma wpływ na zdrowie konsum...
Polskie firmy dokonują w sieci zarówno zakupów administracyjnych, jak i tych strategicznych wynikających z profilu swojej działalności. Już 7 na 10 firm zaopatruje się na Allegro, które jest najbar...
Model biznesowy wielkich platform opiera się na inwigilacji użytkowników, negatywnie wpływa na zdrowie psychiczne i debatę publiczną - oceniają eksperci. Ich zdaniem wprowadzenie podatku cyfrowego ...
Coraz więcej brytyjskich supermarketów wprowadza kasy samoobsługowe, co budzi sprzeciw starszych klientów. Seniorzy z Bridgwater w Anglii zainicjowali bojkot, podkreślając, że brak tradycyjnej obsł...
Sędzia stanowy w Missouri nakazał firmom Abbott Laboratories oraz Reckitt Benckiser, właścicielowi Mead Johnson, ponowne stawienie się przed sądem. Sprawa dotyczy oskarżeń o brak ostrzeżenia rodzic...