Grupa odzieżowa LPP wprowadza do swoich sklepów specjalnie oznakowane pojemniki na niepotrzebną odzież. Jest to odpowiedź gdańskiego producenta na nowe przepisy w zakresie selektywnej zbiórki tekst...
- Za nami trudny rok, który był nasycony rosnącą inflacją i spadającym popytem, ale udało się nam osiągnąć cele, które sobie założyliśmy. Dzięki temu jestem bardzo zadowolony, bo nasze średnie rocz...
Nastała kalendarzowa wiosna, pogoda coraz częściej rozpieszcza nas słonecznym dniami, to doby moment, by tchnąć nieco życia w nasze ogrody i balkony. Artykuły niezbędne do prac ogrodowych znajdziem...
Sportano pozyskało ponad 60 mln zł od funduszu bValue na dalszy rozwój i umacnianie pozycji w branży sportowej. W 2025 roku spółka planuje osiągnąć niemal 500 mln zł przychodów.
Agata, sieć sklepów z asortymentem wyposażenia wnętrz, odkrywa kolejną odsłonę kampanii z udziałem grupy teatralnej Mumio. W stacjach telewizyjnych pojawił się nowy spot reklamowy marki, zachęcając...
Od 18 marca we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce wprowadzone zostały Ciche Godziny – inicjatywa mająca na celu stworzenie bardziej komfortowych warunków do zakupów dla osób wrażliwych na bodźce...
Amway, firma zajmująca się sprzedażą bezpośrednią, opublikowała wyniki finansowe za 2024 r. Firma osiągnęła sprzedaż na poziommie 7,4 mld USD a region Europa, Afryka Południowa, Australia i Nowa Ze...
Grupa VRG, działająca w segmencie mody formalnej w Polsce, oraz VIVE Profit, funkcjonująca w dziedzinie recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie, podjęły współpracę na rzecz zrównoważonej mody.