Maxima (właściciel m.in. sieci Stokrotka) i Lidl weszły w spór dotyczący rzekomo „wprowadzającej w błąd” komunikacji cenowej w kampanii reklamowej dotyczącej kaszy gryczanej marek własnych.
22 sierpnia w Złotych Tarasach w Warszawie rusza DRM-LND - sklep, który reklamuje się jako "idealne miejsce do kreatywnego DIY, stylowych zdjęć i własnych projektów". Twórcą i CEO DRM-LND jest Mika...
22 sierpnia w Złotych Tarasach w Warszawie rusza DRM-LND - sklep, który reklamuje się jako "idealne miejsce do kreatywnego DIY, stylowych zdjęć i własnych projektów". Twórcą i CEO DRM-LND jest Mika...
Na 2025 rok spółka SPS Handel prowadząca sieć sklepów PRIM przewidziała inwestycje na poziomie 3,3 mln zł. Rok wcześniej było to 6,6 mln zł. Środki przeznaczono na budowę nowych sklepów.
Lincoln Property Company komercjalizuje powierzchnię handlowo-usługową na parterze biurowca The FORM. Wśród najemców znalazły się: restauracje Wandal i Drevny Kocur, kawiarnia Coffeedesk, salon eks...
Ahold Delhaize sprzedaje 87 sklepów w Rumunii lokalnej sieci Annabella. Był to warunek postawiony przez Rumuński Urząd Ochrony Konkurencji (RCC) przy zatwierdzaniu przejęcia Profi przez Ahold Delha...
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, ...
62 proc. rodziców uważa, że szkoła powinna uczyć o zagrożeniach związanych ze sztuczną inteligencją - wynika z badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii. 56 proc. chciałoby, by ich dzieci ko...