Popularna azjatycka sieć MiniSo z japońskimi słodyczami i gadżetami 23 sierpnia, o godzinie 10:30, otworzy pierwszy sklep w Polsce, na parterze Złotych Tarasów w Warszawie. To drugie podejście do ...
Popularna azjatycka sieć MiniSo z japońskimi słodyczami i gadżetami 23 sierpnia, o godzinie 10:30, otworzy pierwszy sklep w Polsce, na parterze Złotych Tarasów w Warszawie. To drugie podejście do ...
Kaufland uruchomił nową odsłonę kampanii „Back to School”, w której w rolach głównych pojawiają się superbohaterowie czerpiący swoją moc z owoców i warzyw. Sieć w kreatywny sposób łączy temat powro...
AQUA Carpatica, marka naturalnie gazowanej wody mineralnej, która zaczynała od obecności w kanałach traditional trade i HoReCa obecnie rozwija swoją dystrybucję także na modern trade. Brand jest od...
Branża spirytusowa z dużym niepokojem przyjęła informację na temat planowanej podwyżki akcyzy na alkohol powyżej ustalonych stawek. Podatek akcyzowy na napoje alkoholowe miał rosnąć o 5% co roku do...
Branża spirytusowa z dużym niepokojem przyjęła informację na temat planowanej podwyżki akcyzy na alkohol powyżej ustalonych stawek. Podatek akcyzowy na napoje alkoholowe miał rosnąć o 5% co roku do...
Choć dynamika wzrostu cen masła lekko hamuje, skoki wciąż są dwucyfrowe w relacji rocznej. W lipcu br. produkt podrożał średnio o 17,3% rdr. i kosztował w sklepach przeciętnie 7,87 zł. Ponadto najn...