Nestlé chce nadal zwiększać sprzedaż o około 5 proc. rocznie do 2025 r.. Gigant FMCG ma nadzieję osiągnąć to za pomocą cyfryzacji i produktów działu Health Science.
Ponad 120 spośród przeszło 150 gmin woj. śląskiego, które zdecydowały się na bezpośredni udział w programie preferencyjnej sprzedaży węgla mieszkańcom, otrzymało już zamówiony surowiec – poinformow...
Żabka wprowadza „Projekt Strategicznej Edukacji”, którego celem jest wzrost kompetencji biznesowych franczyzobiorców oraz wyjście naprzeciw zgłaszanym przez nich potrzebom edukacyjnym. Ma on także ...
McWin, operator gastronomiczny działający w Europie, zawiera umowy w sprawie master franczyzy i rozwoju marki Burger King w Czechach, Polsce i Rumunii, a także marki Popeyes w Czechach i Polsce, w ...
Święta to gorący czas dla kurierów. Rozwój e-commerce oraz wysoka inflacja spowodowały, że coraz więcej ludzi upatruje okazji w sieci. Kiedy więc zamówić prezenty na Allegro, aby przyszły na czas?
Legislacyjna gorączka opanowała rynek. Unijne regulacje się kumulują. Kto musi się na nie przygotować? Praktycznie każdy podmiot działający na rynku FMCG - od Coca-Colę do Amazona.
Jedna czwarta polskich małych i średnich firm pożycza pieniądze na biznes od rodziny lub z prywatnego konta, a 73 proc. MŚP chciałoby rozliczać sprzedaż w tym samym dniu - wynika z raportu „The Emb...
Makro Polska rozwija sieć franczyzową sklepów Odido w nowym formacie. Sieć powstaje w ramach prowadzonego przez Metro Group międzynarodowego projektu Elevate, którego celem jest rozwój detalicznych...