Z okazji zbliżających się świąt, duet projektantów, Paprocki Brzozowski, zaprojektował specjalną kolekcję świątecznych bluz z symbolem polskiej i ukraińskiej przyrody dla Amazon.pl.
McWin, operator gastronomiczny działający w Europie, zawiera umowy w sprawie master franczyzy i rozwoju marki Burger King w Czechach, Polsce i Rumunii, a także marki Popeyes w Czechach i Polsce, w ...
Uprawy słonecznika, facelii, lnu i konopi włóknistych będzie można ubezpieczyć z dopłatami do składek z budżetu państwa - zakłada projekt nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierz...
Rekordowa liczba skarg od pracowników handlu dotarła do stowarzyszenia STOP Nieuczciwym Pracodawcom od początku listopada do 3 grudnia 2022. – To dopiero początek, bo szczyt handlowej gorączki mamy...
Mintel zaprezentował cztery trendy na rynku żywności i napojów, które będą dominowały w 2023 roku. Raport „Global Food and Drink Trends” pokazuje, w jaki sposób ciągła niepewność i nowe wyzwania zm...
W 2023 r. inflacja bazowa zacznie spadać, spadnie też poziom aktywności gospodarczej, ale w Polsce nie powinno to wywołać wzrostu bezrobocia - powiedział w czwartek podczas konferencji prasowej pre...
Makro posiada 29 hal i dwa centra dystrybucyjne zlokalizowane w Warszawie oraz Wrocławiu. Grupa nieustannie chce rozwijać segment sprzedaży hurtowej oraz zapowiada dalszą ekspansję detaliczną. O sz...
Legislacyjna gorączka opanowała rynek. Unijne regulacje się kumulują. Kto musi się na nie przygotować? Praktycznie każdy podmiot działający na rynku FMCG - od Coca-Colę po Amazona.