We Francji zużycie energii spada od około miesiąca. W minionym tygodniu zmniejszyło się o 8,3 proc. - poinformował zarządca francuskiej sieci przesyłu energii elektrycznej RTE. Jednocześnie sektor ...
- Zgodnie z przyjętą strategią nieustannie rozwijamy działalność wszystkich spółek Grupy Kapitałowej. Pracujemy nad nowymi produktami FMCG, profesjonalizacją struktur i kadry zarządzającej, a także...
Sieć handlowa Makro Cash&Carry Polska poprawiła wyniki w drugim kwartale roku fiskalnego. Mimo tego, że minione lata były okresem pełnym wyzwań, udało się też dobrymi wynikami zakończyć cały ostatn...
Sejm przyjął nowelizację Kodeksu pracy, która wprowadza na stałe możliwość pracy zdalnej. Przepisy w tym zakresie przygotowało Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej. Pracodawcy będą mogli równ...
Warszawa II to kompleks budynków, które Poczta Polska pozyskuje w ramach realizacji projektu strategicznego Architektura Sieci Logistycznej. Celem inwestycji jest optymalizacja procesów logistyczny...
Od czwartku, 8 grudnia, do oferty Lidl Polska dołączają talerze, kubki i miski znanej polskiej marki Lubiana. Przez jeden dzień klienci będą mogli skorzystać z promocji i kupić drugi produkt 50 pro...
Firma PepsiCo ogłosiła nowy cel w zakresie opakowań swoich produktów, w ramach którego do roku 2030 zwiększy udział napojów sprzedawanych w opakowaniach wielokrotnego użytku z 10 do 20 proc.
Pierwsze produkty marek własnych pojawiły się pod koniec lat 90-tych, ale poziom 10% udziałów w rynku przekroczyły dopiero w roku 2009. Teraz przeżywają prawdziwy rozkwit. A co za tym idzie, ceny t...