Legislacyjna gorączka opanowała rynek. Unijne regulacje się kumulują. Kto musi się na nie przygotować? Praktycznie każdy podmiot działający na rynku FMCG - od Coca-Colę do Amazona.
Jedna czwarta polskich małych i średnich firm pożycza pieniądze na biznes od rodziny lub z prywatnego konta, a 73 proc. MŚP chciałoby rozliczać sprzedaż w tym samym dniu - wynika z raportu „The Emb...
Makro Polska rozwija sieć franczyzową sklepów Odido w nowym formacie. Sieć powstaje w ramach prowadzonego przez Metro Group międzynarodowego projektu Elevate, którego celem jest rozwój detalicznych...
Sieć SPAR rozpoczęła świąteczne promocje w ramach kampanii „Mamy wszystkie składniki cudownych Świąt!”. W promocyjnych cenach można kupić produkty potrzebne do przygotowania wigilijnych i świąteczn...
Sieć Biedronka rozpoczyna sezon świąteczny Mikołajkami, oferując swoim klientom szeroką ofertę prezentów świątecznych od zabawek przez akcesoria domowe czy galanterię skórzaną. Można je znaleźć w s...
W dniach 10-11 grudnia parking bydgoskiego sklepu E.Leclerc zmieni się w bożonarodzeniową zagrodę z prawdziwymi reniferami. W godzinach między 12:00, a 18:00 dzieci, które jeszcze nie zdążyły wysła...
Dynamika wzrostu rynku e-commerce z roku na rok przyspiesza. Doskonałym środowiskiem do rozwoju biznesu on-line są platformy marketplace. Ich wyróżniki to wygoda zakupów, szeroki wybór towarów i be...
Dopóki finanse z tegorocznego budżetu będą priorytetem, a managerowie będą zmuszeni żeby konkurować ze swoimi dostawcami, walcząc nieustannie o marżę, zrównoważony rozwój będzie się jawił jako ślep...
Sprzedający, którzy oferują małe i niedrogie produkty, zapłacą nawet do 50 % mniej za wybrane produkty w ramach usługi logistycznej One Fulfillment by Allegro.