Portal Dlahandlu.pl znalazł się w rankingu mediów z największym dotarciem publikacji o ESG - tak wynika z najnowszego raportu PSMM Monitoring & More „Rola mediów w budowaniu świadomości na temat ESG".
Mediaplus International rozpoczął współpracę z marką Kikkoman, globalnym liderem rynku japońskich sosów sojowych, która obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii TV na dzie...
Czy można mieć super zadowolonych klientów, a jednocześnie oferować dobry stosunek ceny do jakości? To udaje się nielicznym. Dane pochodzą z badania YouGov BrandIndex (skumulowane wyniki z 2023 r.)
Przychody spółki Dadelo z grupy Oponeo zwiększyły się w II kw. 2024 r. o 47,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Sprzedaż od początku roku była o 58,3 proc. wyższa niż rok temu.
Od lipca wprowadzający napoje w jednorazowych pojemnikach z tworzyw sztucznych zobowiązani są do stosowania zakrętek i wieczek, które są trwale do nich przymocowane. Kolejna zmiana - obowiązek umoż...
Inwestycje na poziomie ok. 300 mln zł – tyle, ile w 2023 r. zakłada w tym roku spółka Pfeifer & Langen Polska. Środki trafią przede wszystkim na dokończenie budowy kotłowni gazowych w cukrowniach w...
SPAR prowadzi kampanię „Wielka noc, wielki wybór”. Kampania wielkanocna potrwa do 30 marca i obejmuje publikacje katalogów detalicznych, katalog alkoholowy, gazetki z asortymentem świeżym oraz komu...
Rynek motoryzacyjny wraca do prosperity. W przypadku pojazdów nowych możemy mówić o powrocie do wyników sprzedażowych sprzed 2019 roku. Również w przypadku pojazdów używanych obserwujemy wzrost zai...