W związku z rosnącym znaczeniem kanału e-commerce w sieci sprzedaży polskiego producenta odzieży, LPP Logistics podjęło decyzję o uruchomieniu nowego magazynu do obsługi zamówień internetowych
Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Vinted pokazują, że jakość jest kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe luksusowych rzeczy z drugiej ręki, zaraz po cenie i stylu, a osoby o z...
Carrefour Polska podsumował zainicjowaną w kwietniu br. współpracę z firmą Ubrania Do Oddania. Druga, trwająca miesiąc, akcja pod hasłem “Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”, cieszyła się jeszcze więk...
Rynek produktów zorientowanych na ESG rósł w ciągu ostatnich sześciu lat w tempie 27 procent rocznie. W miarę realizacji celów zielonej gospodarki rośnie jednak liczba przypadków tzw. greenwashingu...
Analitycy platformy BaseLinker wskazują, że najnowszy wskaźnik sprzedaży e-commerce wynosi 133 pkt. i jest niższy niż przed miesiącem (w maju 2024 r. wynosił on 138 pkt).
Żabka rozszerza współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI...
Żabka rozszerza współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI...