Karuzela Holding , deweloper rozwijających się parków handlowych, rusza z nowym programem w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.
Globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, SHEIN, rozszerzył wykorzystanie magazynowanych materiałów, niewykorzystanych nadwyżek tkanin innych marek i producentów. Ponad 28 ty...
Nestea wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego, w której delikatne bąbelki spotykają się z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą.
Większa niż oczekiwano liczba detalistów jest zainteresowana przejęciem (przynajmniej części) 101 supermarketów Colruyt we Francji. Carrefour, Coopérative U, E.Leclerc i Intermarché są wymieniani w...
Biedronka nie zwalnia tempa w swoim jubileuszowym roku. Po otwarciu 30 nowych placówek w styczniu, dokładnie w 30-lecie działalności sieci w Polsce, firma kontynuuje ekspansję i na klientów czeka p...
Biedronk po otwarciu 30 nowych placówek w styczniu, kontynuuje ekspansję i w marcu otworzy 11 nowych punktów, a także udostępni 26 placówek po kompleksowej modernizacji.
Carrefour Polska wdraża kolejny etap nowej strategii handlowo-promocyjnej. Wraz z początkiem wiosny, sieć wprowadza do swojej oferty ponad 3000 nowości produktowych w kategorii food oraz non-food. ...
Obroty w handlu detalicznym ogółem okazały się o 6% niższe niż w styczniu oraz o 0,1% wyższe niż w lutym roku 2024. Zmniejszył się w styczniu udział obrotów w e-handlu - wynika z szacunków Krajowe...
AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to kolejna próba Google, aby utrzymać cyfrowy monopol. O tym jak wpłynie na cyfrowe biznesy opowiada Marcin Stypuła, prezes zarządu Semcore.