Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Zakupy robię w moim Lidlu”.W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welco...
Cushman & Wakefield podsumował sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W pierwszym kwartale tego roku rynek złapał chwilowy oddech pod względem nowej podaży, w budowie znajduje się j...
Tuż przed rozpoczęciem sezonu letniego, w trakcie którego liczne wydarzenia typu grille, pikniki, letnie festiwale, wakacje oraz urlopy, sprzyjają piciu napojów z procentami, Związek Pracodawców Po...
Według danych sprzedażowych Allegro, 4 mln użytkowników zdecydowały się w ubiegłym roku na zakupy w kategorii książka. Łącznie sprzedano aż 25 mln egzemplarzy, czyli średnio 47 sztuk na minutę – o ...
W 2024 roku Studenac otworzył 140 nowych sklepów oraz przejął 68 istniejących placówek. Łączna liczba sklepów sieci w Chorwacji i Słowenii na koniec minionego roku sięgnęła 1443. W 2025 roku Studen...
TikTok daje markom więcej kontroli nad kontekstem emisji reklam. Nowe narzędzia – Video Exclusion List i Profile Feed Exclusion List – pozwalają wykluczać konkretne treści i profile z kampanii.
Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży ogółem wzrósł w marcu w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego z 8,0 proc. do 9,0 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny.