Ponad połowa sprzedaży FMCG w Polsce odbywa się przez dyskonty. Konsumenci są mniej lojalni, bardziej pragmatyczni i coraz bardziej świadomi. O tym, co to oznacza dla marek i sieci handlowych, mówi...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stwo...
Korzyści w wojnie cenowej prowadzonej przez największe na rynku dyskonty upatruje blisko 20 proc. klientów, z kolei prawie 40 proc. jest przeciwnego zdania - wynika z raportu UCE Research i Hybrid ...
Obserwacja zachowań blisko 1,4 mln konsumentów w ponad 40,6 tys. sklepów spożywczych wykazała, że w I kw. br. tylko w placówkach convenience rdr. wzrósł ruch i przybyło unikalnych klientów. Pozosta...
Jedyną metodą zapewnienia bezpieczeństwa Europy jest odcięcie od rosyjskich paliw kopalnych – podkreślił minister stanu Wielkiej Brytanii ds. bezpieczeństwa energetycznego i neutralności klimatyczn...
Gigant technologiczny może zostać zmuszony do radykalnych zmian – od sprzedaży przeglądarki Chrome po podział firmy. Przed amerykańskim sądem trwa decydująca faza procesu, który może na nowo zdefin...
17. Europejski Kongres Gospodarczy rozpoczął się w środę rano w Katowicach. Jak powiedział inicjator i organizator wydarzenia, prezes Grupy PTWP Wojciech Kuśpik, ma to być szerokie forum otwartej d...
17. Europejski Kongres Gospodarczy rozpoczął się w środę rano w Katowicach. Jak powiedział inicjator i organizator wydarzenia, prezes Grupy PTWP Wojciech Kuśpik, ma to być szerokie forum otwartej d...