Livio stale rozszerza swoją ekspansję, a rok 2023 zamknęło z ilością ponad 4440 sklepów. Co stanowi o fenomenie tej sieci i dlaczego to na nią stawiają właściciele sklepów – na to pytanie odpowiada...
VeloMarket wystartował w połowie ubiegłego roku i z miesiąca na miesiąc notuje trzycyfrowe wzrosty liczby transakcji. W modelu VeloMarket istotnym składnikiem biznesu są produkty finansowe oraz war...
Panattoni, deweloper nieruchomości przemysłowych, sfinalizował w 2023 roku sprzedaż dwunastu parków przemysłowych w całej Polsce. Łączna wartość transakcji to około 500 mln euro.
W 2023 roku platforma Automarket.pl sprzedała ponad 4700 samochodów, czyli o 25 proc. więcej niż przed rokiem. Wartość sprzedanych aut zwiększyła się o 36 proc. w stosunku do roku 2022.
DHL, Allegro, InPost, Orlen czy Poczta Polska - wszystkie te wielkie koncerny podtrzymują, że będą rozwijać sieć automatów paczkowych. Firmy zachęcają właścicieli gruntów do wynajmu miejsca pod ich...
Temu otwiera swoją platformę dla sprzedawców amerykańskich i europejskich. Chiński marketplace chce w ten sposób poprawić swój wizerunek i otworzyć się na nowych odbiorców. Komu popsuje szyki?
Restauracja Wyraj serwująca kuchnię słowiańską mieszcząca się w Browarach Warszawskich w Warszawie szokuje ceną serowawnej wody. Karafka wody niegazowanej o zawartości 0,75 l kosztuje tu 54 zł. Tyl...
W 2024 roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce będzie kształtować się w dużej mierze pod wpływem wzmożonej presji regulacyjnej związanej z ESG. Wejście w życie unijnych standardów raportowan...