Od jakiegoś czasu trwa ostra walka cenowa między Lidlem i Biedronką. W gazetkach handlowych sieci porównują swoje koszyki zakupowe. Teraz detaliści poszli o krok dalej - zalewają klientów wiadomośc...
Bio Planet, dostawca żywności ekologicznej, uzyskał sprzedaż w styczniu na poziomie 25,1 mln zł. Jest ona wyższa o 13% w stosunku do sprzedaży w roku poprzednim, kiedy wyniosła 22,3 mln zł. Dobry p...
Rodzimy rynek resale stale rośnie. W 2023 roku aż 75% Polaków skorzystało z możliwości kupna i/lub sprzedaży przedmiotów używanych – wynika z najnowszego badania Allegro Lokalnie*. Co ciekawe, równ...
5 lutego wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw.
6,5 mln zł to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Do t...
Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać z nowej usługi dotyczącej przesyłek rejestrowanych (np. listów poleconych), czyli tych do których został przypisany numer umożliwiający monitorowanie. Na num...
Marka Olej Beskidzki odświeża wizerunek. Dla osiągnięcia tego celu wybrała agencję digitalową WebTalk. W ramach wygranego konkursu odpowiada ona zarówno za tworzenie i strategię realizacji promocji...
Funkcjonariusze Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Poznaniu zatrzymali wielkopolskiego przedsiębiorcę wyłudzającego podatek VAT. Szacowana wartość wyłudzeń w podatku VAT w całym śledzt...
Lidl i Biedronka ścigają się w przekonywaniu klientów, która z sieci sklepów jest tańsza. Intensyfikują w tym celu kampanie reklamowe. Biedronka tym razem poszła jednak o krok dalej.