Młodzież przyznaje, że dostęp do piwa jest dla nich najłatwiejszy – 66 proc. nieletnich kupuje je z powodu niskiej ceny i dobrej dostępności w sklepach, a także dlatego, że dorosłym łatwo jest przy...
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł niewielki wzrost wolumenu sprzedaży produktów FMCG, co wpisuje się w pozytywny trend obserwowany od początku roku. Konsumenci, pomimo skrupulatnego planowania wyd...
Amerykańskie Święto Dziękczynienia w tym roku będzie lżejsze dla portfela – ceny tradycyjnej kolacji spadły po raz drugi z rzędu. Dzięki niższym kosztom indyka i zmianom w świątecznym menu, konsume...
W ciągu ostatnich dwóch dekad wiele produktów zdobyło nasze serca, stając się ikonami codziennego życia. Choć niektóre z nich na dobre zniknęły z półek sklepowych, to wciąż budzą w nas nostalgię. W...
Austriacki producent czekoladowych mikołajów i zajączków, Franz Hauswirth, ogłosił bankructwo. Firma, która przez dekady eksportowała swoje produkty do ponad 30 krajów, zmaga się z długiem w wysoko...
W ciągu ostatnich dwóch dekad wiele produktów zdobyło nasze serca, stając się ikonami codziennego życia. Choć niektóre z nich na dobre zniknęły z półek sklepowych, to wciąż budzą w nas nostalgię. W...