Niemiecki gigant spożywczy stał się niewypłacalny - informuje chip.de. Problemy finansowe L'Herbivore w sytuacji kryzysu, który ogranicza wydatki konsumentów, osiągnęły punkt krytyczny, doprowadzaj...
Dino Oil - spółka zależna od Dino Polska - ma nowy znak towarowy dla usług sprzedaży i dystrybucji paliw. Pod koniec 2023 r. spółka złożyła w UP podobny wniosek, teraz logo unowocześniono.
System kaucyjny w Polsce czeka na wdrożenie. Sieć Lidl od 2 lat testuje butelkomaty w swoich sklepach. Ostatnio detalista zwiększył liczbę automatów do 30.
Wpływy (tj. wpłaty minus zwroty) z tytułu podatku od sprzedaży detalicznej w 2023 roku wyniosły 3 952 778 tys. zł - poinformowało nas ministerstwo finansów.
Grupa IAI, która odpowiada za ponad 10 proc. polskiego rynku e-commerce, zaliczyła mocny początek roku. Dane pokazują, że w styczniu jej łączna wartość transakcji sprzedaży (GMV) była o 34 proc. wi...
Carrefour rozpoczyna w belgijskich hipermarketach promocję „wózek-niespodzianka”, w ramach której konsumenci mogą kupić koszyk zakupowy z nieznaną zawartością za jedną trzecią jego rzeczywistej war...
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché otwiera ponownie swoje punkty sprzedaży w Zielonej Górze. 7 marca br. został otwarty sklep zlokalizowany przy ul. Szosa Kisielińska 22. W drugim kwartale ...
Sprzedaż w internecie w lutym 2024 r. była wyższa od tej przed rokiem o 10,6 proc. Na ten wynik składa się 7,5 proc. wzrost liczby zamówień (r./r.) oraz wzrost średniej wartości zamówienia do 194,8...
Marka Puma spersonalizuje i usprawni wyszukiwanie produktów, program lojalnościowy dla klientów oraz zakupy, przenosząc wszystkie operacje e-commerce do Google Cloud.