Alibaba, chiński holding, do którego należy sklep internetowy AliExpress, może zostać ukarany wysoką grzywną przez Komisję Europejską, która wszczęła w czwartek dochodzenie w sprawie rozpowszechnia...
W 2023 roku ponad połowa Polaków planowała zaopatrzyć się na Wielkanoc w dyskontach. Czynnikiem, który niewątpliwie przyciąga konsumentów do tych sklepów jest postrzeganie ich z perspektywy atrakcy...
Organizacja GS1 podpisała z siecią Biedronka list intencyjny w sprawie wdrożenia kodów kreskowych 2D. Polskie sklepy czeka rewolucja technologiczna, dzięki której klienci zyskają dostęp do większej...
Mandarynki, parówki, schab, masło, wódka, piwa i jajka. Najtańsze w Lidlu czy Biedronce? Ani tu ani tu, ale wszyscy mówią tylko o wojnie cenowej dwóch sieci dyskontowych, a ze świadomości klientów ...
W social mediach ruszyła lokalna adaptacja świeżo zaprezentowanej globalnej kampanii marki Sephora: „We belong to someting beautiful” (Razem tworzymy piękno). Zobaczmy w niej polskich twórców współ...
Ministerstwo Cyfryzacji planuje w maju zakończyć prace legislacyjne nad prawem komunikacji elektronicznej - poinformował resort w komunikacie, odnosząc się do wyroku TSUE. Trybunał w czwartek wydał...
Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, nie zwalnia tempa rozwoju i otwiera stacje w Krasnystawie (lubelskie) oraz w miejscowości Padew Narodowa (podkarpackie). Teraz dołącza do nich stacja pali...
Sklepy Carrefour przyjęły już ponad 40 milionów butelek szklanych, co oznacza dwa razy większą zwrotność tego typu opakowań, niż ich sprzedaż w placówkach sieci. Sieć pokazała też butelkę marki wła...