Delikatesy Centrum, sieć należąca do Eurocash rzuciła rękawicę swoim konkurentom, Lidlowi i Biedronce. W odpowiedzi na ciągłą rywalizację między tymi dwoma gigantami, Delikatesy Centrum ogłosiły no...
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce poc...
Tchibo rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic. Obejmuje m. in. ofer...
Amazon rezygnuje z koncepcji „opróżniania sklepu”. Mają pojawić się automatyczni kasjerzy. Koncepcja sklepu bez kasy kosztowała amerykańską firmę handlową znacznie więcej niż przewidywano. Teraz sp...
Xtreme Fitness Gyms, sieć klubów fitness oparta o model franczyzy, podsumowała I kwartał 2024 roku. Zawarła aż 30 nowych umów franczyzowych, w tym część z przedsiębiorcami związanymi już z Xtreme F...
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS, czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem:...
Globalne trendy w logistyce, ale także wyzwania i szanse w tym obszarze oraz kluczowe dla polskich sprzedawców unikalne cechy lokalnego rynku - dyskusja na ten temat przysłuży się rozwojowi całego ...
Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2020 roku.
Wzrost ośmiokrotnie szybszy niż rynek i kolejne kamienie milowe – 10 mln dostępnych ofert i 11 mln zamówień zrealizowanych przez Sprzedawców zewnętrznych - platforma marketplace Empiku chwali się u...