Ruszyła ogólnopolska kampania launchująca Owsianą Przekąskę NESVITA – nowy produkt w portfolio marki. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” NESVITA inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Za ...
Sklep internetowy sieci Kaufland zostawia w tyle platformę zakupową Amazon pod względem dynamiki wzrostu. Rozwija się nie tylko na rynku niemieckim, ale także w Czechach i na Słowacji. W planach je...
Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności oraz Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej dbają o bezpieczeństwo produktów Biedronki.
Funkcjonowanie jednej rozwiniętej aplikacji na telefon, z możliwością lokalizacji sprzedawców umożliwi rolnikom dotarcie z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, a konsumentom możliwość zaopat...
Funkcjonowanie jednej rozwiniętej aplikacji na telefon, z możliwością lokalizacji sprzedawców umożliwi rolnikom dotarcie z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, a konsumentom możliwość zaopat...
Amazon spotkał się z falą niezadowolenia wśród swoich użytkowników w Niemczech. Powodem jest wprowadzenie od lutego reklam na platformie Prime Video, które można usunąć jedynie za dodatkową opłatą....
Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów, a nawet obuwia z własnym logotypem. 6 czerwca, na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dreso...
Do Sejmu wpłynął projekt ustawy o zmianie ustawy o dochodzeniu roszczeń w postępowaniu grupowym oraz niektórych innych ustaw. Konsumenci będą mogli skuteczniej korzystać z pozwów grupowych. Rząd po...
W ramach procesu wychodzenia z rynku wycena SPAR Polska spowodowała istotną utratę wartości aktywów przeznaczonych do sprzedaży, będących w dyspozycji Grupy SPAR w Polsce - czytamy w najnowszym rap...