1 lipca rozpoczęły się trzymiesięczne, letnie praktyki w sieci Kaufland. Do programu wybrane zostały łącznie 32 osoby, które do końca września będą zdobywać doświadczenie w kilkunastu departamentac...
Międzynarodowe napięcia i strach przed niedostępnością produktów napędzają apetyt Polaków na zakup nowych elektronicznych gadżetów. Według danych Admitad polscy konsumenci nie przestraszyli się ros...
W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną i potrzeby współczesnych konsumentów, Żabka wprowadza nową usługę – refillomaty, umożliwiające klientom napełnianie wielorazowych butelek wodą. Testow...
Amerykański gigant e-commerce, Amazon, rozwija innowacyjne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) do wspierania sprzedawców detalicznych na swoim globalnym rynku internetowym. Nowe fun...
Rywalizacja między sieciami handlowymi nie wpływa na ceny żywności, a jeśli nawet, to wpływ ten jest bardzo ograniczony – powiedział PAP ekonomista banku Credit Agricole Jakub Olipra. Dodał, że nie...
Jak wynika z badania Koszyka cen DlaHandlu.pl w czerwcu ceny w sklepach były wyższe nawet o 5-7 proc. wobec kwietnia br. pomimo, że na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy inflacja podskoczyła jedy...
Po masło i pieluchy do Biedronki, po mięso i dania gotowe do Lidla. Aplikacja Listonic sprawdziła, po które marki własne 10 podstawowych produktów sięgamy najchętniej.