W nowej wersji aplikacji Żappka użytkownicy zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano.
W wielu sytuacjach Żabka ratuje swoich klientów szybkimi przekąskami. Nie muszą jednak ograniczać się do hot dogów i zapiekanek – można tam znaleźć także wartościowe, niskokaloryczne produkty.
Producenci napojów deklarują, że przystąpią do systemu kaucyjnego w drugiej połowie 2025 r., natomiast recyklerzy chcą, by trzymać się harmonogramu mówiącego o styczniu 2025 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji zmniejszyła...
Dzięki skutecznej interwencji Rzecznika MŚP, właściciel działalności gospodarczej w branży gastronomicznej uniknął konieczności zwrotu subwencji finansowej uzyskanej w ramach rządowego programu „Ta...
Zachowania konsumentów mają wpływ na strategie innowacyjne i marketingowe firm. Globalne trendy konsumenckie podlegają nieustannym zmianom. Aby zrozumieć nastawienie klientów do zakupów w okresie k...
Rekordowy udział warzyw i owoców, a także produktów dla dzieci. Z raportu aplikacji Listonic dowiadujemy się również, czy kto w Polsce wygrał pojedynek "Biedronka vs Lidl".