Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2024 r. wzrosła o 4,4 proc. w ujęciu rocznym, a w ujęciu miesięcznym wzrosła o 0,3 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny. Sprzedaż detaliczna w cena...
„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu, przygotowanej przez agencje IQ Marketing (kreacja) i Altavia Kamikaze + K2 (media). Mlekpol jest nowym kli...
4 i 5 listopada w Warszawie po raz kolejny spotkają się przedstawiciele największych firm sektora spożywczego, producenci, przetwórcy, dystrybutorzy i handlowcy, a także osoby mające wpływ na zmian...
Spółka Perła Browary Lubelskie jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce. Firma będzie musiała zapłacić dużą karę finansową nałożoną przez KNF. Powód? Brak zawiadomienia o z...
Na stronie e-sklepu Polomarket nie można wybrać sklepu, w którym chce się zrealizować odbiór zamówienia zakupów internetowych. Nie wyświetla się też asortyment e-sklepu. E-usługa nie jest więc dost...
Na stronie e-sklepu Polomarket nie można wybrać sklepu, w którym chce się zrealizować odbiór zamówienia zakupów internetowych. Nie wyświetla się też asortyment e-sklepu. E-usługa nie jest więc dost...
Jakość snu w dużej mierze zależy od tego, w czym śpimy. Szczególnie latem, gdy wysokie temperatury mogą utrudniać spokojny sen, wybór odpowiednich materiałów staje się kluczowy. Dlatego już od poni...
W większości przypadków firmy nie wykorzystują potencjału, jaki oferują programy lojalnościowe. 90 proc. czasu i kosztów detaliści zużywają na logistykę nagród i rozliczanie podatków. Jedynie 10 pr...