EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

Gospodarka

Lidl z profilem na TikToku

9 miesięcy 15 dni 20 godzin 5 minuty temu
3 sierpnia Lidl Polska dołączył do społeczności platformy TikTok. Od teraz sieć, z pomocą topowych influencerów, będzie bawić, informować i inspirować na zupełnie nowym poziomie.

Czy ten strach jest uzasadniony?

9 miesięcy 15 dni 20 godzin 15 minuty temu
Waluty: Czy ten strach jest uzasadniony? - Komentarz walutowy Oanda TMS Brokers w MyBank.pl

Panika w Azji

9 miesięcy 15 dni 20 godzin 53 minuty temu
Waluty: Panika w Azji - Raport DM BOŚ z rynku walut w MyBank.pl

Krach na japońskim rynku

9 miesięcy 15 dni 22 godzin 43 minuty temu
Waluty: Krach na japońskim rynku - Poranny komentarz walutowy XTB w MyBank.pl

Auchan sprzeda część hipermarketów

9 miesięcy 16 dni 15 godzin 49 minuty temu
ELO Groupe, właściciel sieci Auchan ma problemy finansowe, zamierza sprzedać część hipermarketów w Europie, aby zachować ok. 70 proc. placówek o powierzchni do 10 000 mkw. - podaje "Rzeczpospolita".

Żabka rozwija ten format. Szeroka oferta gastronomiczna (zdjęcia)

9 miesięcy 17 dni 13 godzin 14 minuty temu
Sieć Żabka otworzyła kolejne dwa sklepy przy autostradzie A2. Nowe placówki zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, w miejscowościach Rogoziniec i Chociszewo.

Ponad 200-letnia fabryka czekolady wysyła pracowników do domu

9 miesięcy 17 dni 15 godzin 6 minuty temu
Fabryka czekolady, działająca od 220 lat, wysyła większość swoich pracowników do domu po sporze cenowym z Lidlem. Argumentuje, że dyskont tak bardzo chciał obniżyć ceny jej czekoladowych wyrobów, ż...

Fabryka czekolady likwiduje produkcję po 220 latach. Rozstaje się Lidlem

9 miesięcy 17 dni 15 godzin 6 minuty temu
Fabryka czekolady, działająca od 220 lat, likwiduje produkcję i wysyła większość swoich pracowników do domu po sporze cenowym z Lidlem. Argumentuje, że dyskont tak bardzo chciał obniżyć ceny jej cz...

Auchan zaczyna pokazywać jakość, nie najniższą cenę

9 miesięcy 17 dni 15 godzin 22 minuty temu
Auchan rozpoczyna ogólnopolską kampanię swojej marki własnej Pewni Dobrego –produktów pochodzących od lokalnych producentów. Potrwa do końca miesiąca.