Co wpływa na decyzje zakupowe polskich konsumentów? Najważniejszym kryterium pozostaje zaufanie do marki. Wzrost zanotowały kryteria szerokiego wyboru i stosunku jakości do ceny. Polscy konsumenci ...
Topowa marka odzieżowa ogłosiła zamknięcie sklepu Zara w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce. To efekt nowej strategii rozwoju, która wiąże się z konsekwencjami dla klientów.
1 lutego 2025 roku wchodzi w życie ważna zmiana w przepisach dotycząca handlu. Nowelizacja zwiększa liczbę niedzieli handlowych w ciągu roku, a jednocześnie ustanawia 24 grudnia dniem wolnym dla ws...
Zapowiadane przez Donalda Trumpa radykalne zmiany w polityce celnej Stanów Zjednoczonych wywołują niepokój w branży TSL. – To, co obserwujemy może okazać się największą rewolucją w polityce celnej ...
Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy w swoich sklepach. Sieć zainwestowała w rozwój oferty alkoholi 0%, czyli napojów, które swoim smakiem nawiązują do popularnych mocnych trunków, jedn...
SHEIN, internetowy sprzedawca mody, założył Fundację SHEIN i przekazał około 5 milionów dolarów na wsparcie organizacji pozarządowej Africa Collect Textiles (ACT), która wdrożyła pilotażowy program...
Nowe przepisy o przejrzystości wynagrodzeń mają zmniejszyć lukę płacową między kobietami i mężczyznami. Firmy będą musiały raportować różnice w zarobkach, a jeśli przekroczą 5%, podjąć działania na...
Polski rynek eventowy przeżywa boom – w 2024 roku liczba wydarzeń wzrosła o 30%, a sprzedaż biletów nadal rośnie. eBilet połączył miliony fanów z ulubionymi artystami i wydarzeniami, sprzedając 3,7...
Dwie polskie uczelnie dostaną w sumie milion dolarów na stworzenie programów edukacyjnych z dziedziny cyberbezpieczeństwa. Z programu skorzysta kilkudziesięciu studentów.