Mintel zaprezentował cztery trendy na rynku żywności i napojów, które będą dominowały w 2023 roku. Raport „Global Food and Drink Trends” pokazuje, w jaki sposób ciągła niepewność i nowe wyzwania zm...
Carrefour rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. N...
Carrefour rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. N...
Pomimo utrzymującej się dwucyfrowej inflacji i wbrew pesymistycznym prognozom dla gospodarki nastroje wśród polskich konsumentów pozostają na stabilnym, choć wciąż niskim poziomie. Wyraźną poprawę ...
Kontrolerzy Inspekcji Handlowej sprawdzili 255 hurtowni i sklepów – zarówno niewielkich drogerii, jak i placówek należących do sieci, np.: Kontigo, Sephora, Rossmann, Hebe. W niemal połowie stwierd...
Na wybory zakupowe 37% polskich konsumentów ma to, czy postrzegają daną markę jako etyczną, a 30% przyznaje, że zdarzyło im się zrezygnować z produktów konkretnej marki, jeśli podjęła ona nieodpowi...
Firmy handlowe zmieniają swoje priorytety w obliczu kryzysu gospodarczego. Nieograniczony wzrost i pozyskiwanie nowych klientów nie są już kluczowe. Bardziej istotne staje się skoncentrowanie uwagi...
W całej Europie odczuwana jest duża nadwyżka szczepionek przeciwko Covid-19. Kontynuacja realizacji kontraktów na ich dostawy jest nielogiczna - poinformował dziennikarzy w Brukseli minister zdrowi...
Firmy handlowe zmieniają swoje priorytety w obliczu kryzysu gospodarczego. Nieograniczony wzrost i pozyskiwanie nowych klientów nie są już kluczowe. Bardziej istotne staje się skoncentrowanie uwagi...