Popularność gotowych dań rośnie wraz ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Żabka, oferując produkty pod swoimi markami własnymi, jak Szamamm. Potwierdzają to...
Popularność gotowych dań rośnie wraz ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Dlatego Żabka oferuje produkty pod markami własnymi, jak Szamamm. Co miesiąc klienci sieci kupują około 4 mln takic...
Grupa odzieżowa LPP wprowadza do swoich sklepów specjalnie oznakowane pojemniki na niepotrzebną odzież. Jest to odpowiedź gdańskiego producenta na nowe przepisy w zakresie selektywnej zbiórki tekst...
- Za nami trudny rok, który był nasycony rosnącą inflacją i spadającym popytem, ale udało się nam osiągnąć cele, które sobie założyliśmy. Dzięki temu jestem bardzo zadowolony, bo nasze średnie rocz...
Nastała kalendarzowa wiosna, pogoda coraz częściej rozpieszcza nas słonecznym dniami, to doby moment, by tchnąć nieco życia w nasze ogrody i balkony. Artykuły niezbędne do prac ogrodowych znajdziem...
Sportano pozyskało ponad 60 mln zł od funduszu bValue na dalszy rozwój i umacnianie pozycji w branży sportowej. W 2025 roku spółka planuje osiągnąć niemal 500 mln zł przychodów.
Agata, sieć sklepów z asortymentem wyposażenia wnętrz, odkrywa kolejną odsłonę kampanii z udziałem grupy teatralnej Mumio. W stacjach telewizyjnych pojawił się nowy spot reklamowy marki, zachęcając...
Od 18 marca we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce wprowadzone zostały Ciche Godziny – inicjatywa mająca na celu stworzenie bardziej komfortowych warunków do zakupów dla osób wrażliwych na bodźce...