Reese's, marka słodyczy zwiększa swoją obecność na polskim rynku, który wciąż otwarty jest na innowacyjne produkty. SRG International, wyłączny dystrybutor The Hershey Company w Polsce i w wybranyc...
Firmy muszą nie tylko dostosowywać swoje oferty do pogłębiającego się kryzysu demograficznego, ale także wykazywać się kreatywnością, aby przyciągnąć coraz bardziej wymagających klientów. Eksperci ...
Dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw osiągnęło poziom 8821,25 zł. - 10 tys. zł brutto to granica psychologiczna jeż...
Szacunki rynkowe określają wartość polskiego rynku detalicznego e-commerce na koniec roku 2024 na poziomie około 140 mld zł i około 15% wartości całego sektora handlu detalicznego. Prognozy dla br...
Na początku stycznia 2025 roku Leroy Merlin Polska wspólnie z ponad 130 dostawcami stworzyła przestrzeń szkoleniową w formie targów dla pracowników sieci sklepów. Wydarzenie o nazwie Spotkanie z pr...
Chińskie platformy korzystają ze zwolnień celnych na towary o wartości poniżej 150 euro, co jest niekorzystne dla zachodnich konkurentów. Obawy dotyczące jakości produktów, szczególnie w przypadku ...
W 2024 r. masło w sklepach w porównaniu do 2023 r. podrożało o 7,2%. Największy rajd cenowy zaczął się w sierpniu, żeby w grudniu wzrost był już na poziomie 37,5% rdr. W dyskontach i hipermarketach...
Znana marka odzieżowa ogłosiła zamknięcie sklepu Zara w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce. To efekt nowej strategii rozwoju, która wiąże się z konsekwencjami dla klientów.
Szybki rozwój branży beauty sprawił, że zmaga się ona z wieloma problemami np. nieuczciwą konkurencją i utrzymaniem płynności finansowej – ocenił Krajowy Rejestr Długów. Wskazał, że zadłużenie sekt...