Żabka Polska zarejestrowała nowy znak towarowy “Żabka Ads”, wprowadzając usługę reklamową w swoich sklepach. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu opartemu na danych zakupowych 14 milionów klientów, sie...
Wyborowa, spółka akcyjna stanowiąca część Grupy Pernod Ricard, realizuje długoterminową strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności pod nazwą „Good Times from a Good Place” (2020-2030). St...
Na stronie internetowej SPAR widnieje obecnie około 100 lokalizacji sklepów. Gdy podpisywano umowę sprzedaży czyli jesienią 2024 z szyldem SPAR działało około 200 placówek.
Warszawskie centrum handlowe zmienia swoje oblicze. Po latach obecności w kompleksie Wars Sawa Junior, Zara zakończyła działalność w prestiżowej lokalizacji. Jej miejsce zajęła dynamicznie rozwijaj...
W 2025 r. Lidl planuje stworzenie nowych miejsc pracy – w sklepach, magazynach oraz centrali. Na podwyżki i nowe stanowiska pracy przeznaczy blisko 200 mln zł.
Spółka Torgservis PL, która prowadziła dyskonty Mere w Polsce, w 2024 roku uruchomiła dwie placówki, ale pod nowym szyldem - My Price. Działają one w Siedlcach i w Ostrołęce na osiedlu Olszewo-Bork...
Jak podaje portal Wiadomości Kosmetyczne, szwedzka marka kosmetyczna Oriflame zdecydowała o zamknięciu fabryki CETES w warszawskim Ursusie i przeniesieniu produkcji do innych partnerów w Europie. D...
Jak podaje portal Wiadomości Kosmetyczne, szwedzka marka kosmetyczna Oriflame zdecydowała o zamknięciu fabryki CETES w warszawskim Ursusie i przeniesieniu produkcji do innych partnerów w Europie. D...