W 2023 roku liczba sklepów detalicznych sprzedających produkty FMCG w Polsce zmniejszyła się o 2 proc. rdr. Oznacza to, że z rynku zniknęło ponad 2300 placówek. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK zawar...
Sieć sklepów Lidl Polska wraz z Federacją Polskich Banków Żywności już po raz piąty będzie edukować dzieci i młodzież w ramach projektu “EkoMisja - Nie marnuję”. Od początku istnienia projektu w Ek...
Po otrzymaniu zgody UOKiK na założenie wspólnego przedsiębiorcy, 12 przedstawicieli branży napojowej w Polsce wybrało nazwę spółki: Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny SA. Docelowo będzie ona pełni...
Pomimo rozczarowującej pierwszej połowy, Heineken podnosi swoje oczekiwania w kwestii tegorocznej sprzedaży. Niemniej rozczarowujące wyniki w Chinach bardziej wpłynęły na kondycję spółki niż silny ...
Sieć sklepów Lidl Polska wraz z Federacją Polskich Banków Żywności już po raz piąty będzie edukować dzieci i młodzież w ramach projektu “EkoMisja - Nie marnuję”. Od początku istnienia projektu w Ek...
Pomimo rozczarowującej pierwszej połowy, Heineken podnosi swoje oczekiwania w kwestii tegorocznej sprzedaży. Niemniej rozczarowujące wyniki w Chinach bardziej wpłynęły na kondycję spółki niż silny ...